fredag den 27. juli 2012

Wind of change 2...

-somme tider byder livet bare på bump på vejen...


-i mit tidligere indlæg "wind of change" afsluttede jeg med at skrive at "jeg beholder min kære kone, der må være grænser for forandringer"......det gør jeg så ikke alligevel, i den korte version var vi kørt fast efter 17 år, så endnu en forandring, jeg valgte at give hende hele molevitten og starte forfra, dog ikke bilen og campingvognen, som jeg nu bor i mens jeg venter på en ny bolig, det er sådan set ok, hyggelig campingplads og masser af tid til at løbetræne, og lige præcis det med at løbetræne var ellers lige ved at gå fløjten. faktisk var Louises korte indlæg om en "begynders morgenløbetur i skoven" med til at få mig til at huske hvorfor det er så fedt at løbe, lyde, dufte og ikke mindst andre løberes hilsen der virker som et puf i den rigtige retning, stor tak for det indlæg Louise, hey hvem ved måske kan vi løbe tur sammen en dag ?


men livet skal gå videre, en plan skal lægges på skinner, og lige præcis det der med at løbe er helt klart med i planen. når man er monstertræt, og det hele er ved at gå i hårknude, ja så kan man jo vælge at slå sig på flasken, jeg vælger dog altid mine løbesko i stedet for, sådan en løbetur generer ofte det lille bitte overskud man har brug for, og samtidig får man god mulighed for at tænke tingene igenem.

løb er helt sikkert en ting jeg vil holde fast i, der skal løbes flere halve marathon, og når nu hele livet alligevel er under ombygning, påtænker jeg at være lidt mere aktiv i "løbeklubben på facebook" har så tit tænkt på at deltage i et de sociale løb, nu skal det være, nye bekendskaber og venskaber skal skabes...

som Doc Brown fra "tilbage til fremtiden" sagde; fremtiden er hvad man gør den til, så gør den til en god en...

P.S
- det nye job starter jeg på 1 oktober, så på mit nye visitkort skal der stå:

Allan Engholm
Løber & chef for salgsafdelingen









Ingen kommentarer:

Send en kommentar