tirsdag den 22. november 2011

Løb.

Jeg startede som løber, for godt 4 år siden. Man kan vist godt begynde at sigde jeg er bidt af en løbesko. Det startede med motions stadiet, siden blev det til løb med 10 km som det store mål, som marselis løbende i Århus, og iform løbene. Da dette også var ved at vane sætte sig, meldte jeg mig til en halv marathon, det var fedt, hold da op man bliver høj, her fandt jeg ud af hvad de taler om, dem der ikke kan lade være og at det store løb bare er sagen. Her gik der ikke lang tid, så fandt jeg mig en løbe partner, vi kommer fra den samme by, er lige høje, har samme skridt længde, hvad er mere perfekt. I år 2010, blev vi enig om at vi skulle løbe Marathon sammen, og det gjore vi, vi løb Berlin Marathon og fuldførte med perfekt. Vi fik selvfølgelig blod på tanden, og blev enig om at løbe et marathon om året. Den holdt bare ikke ret lang tid, for da vi havde løbet Hamborg i foråret, fik vi lyst tiil at løbe Amsterdam her i efteråret, og det gjore vi også. Vi er nu ved at lade op til at træne til Paris Marathon.
Det jeg vil med denne lille fortælling er, at hvis man brænder for noget, eller vil prøve kræfter at med f.eks at begynde at løbe, så tag at give det en månedes tid, og se så om man ikke er blevet helt afhænig af det. Tiden lige nu er for det første vejret, og det er jo perfekt og ikke engang koldt. Kom ud og brug naturen, der findes ikke bedere medicin, jeg starede med at lide af astma, nu har jeg ingen spor tilbage. Får man sygdomme af sin livsstil, er det tid til at ændre og gøre op. God tur til alle derude.
Linette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar