tirsdag den 22. november 2011

PB. personal best- hver gang..

kære løberer, hermed får i, intet mindre end mit debut-indlæg på en blog,,,

''' i nat kunne jeg ikke sove, og pludselig kom jeg til at tænke på udtrykket PB, vi skriver fra tid til anden "der lavede jeg min PB til dato" eller denne rute er enten ikke egnet til PB eller helt flad rute "meget egnet til PB" så tænkte jeg; hey ! hvorfor er PB altid defineret som den hurtigste tid ? til Falster jagt marathon var ideen at vi alle skulle slutte samme tid kl.14:00,, derfor skulle man så regne baglæns og i stedet definere sin start tid, jeg ramte målet kl. 14:01 hvilket må siges at være min personligt bedste beregning.
-jeg er ikke og bliver ikke nogen væddeløbshest, bevares, selvfølgelig er det sjov at følge med i sine tider, og det er da sjovere at være i fremgang end i tilbagegang, men hvis vi nu udviddede begrebet til at dække noget bredere kunne vi få flere vinder oplevelser, her får i et udsnit af mine personlige bedste;

-Falster jagtmarathon ( personlige bedste tidsberegning)
-Sydkystens halvmarathon(personlige bedste tid)
-Danmarks sydligste halvmarathon(personlige bedste hyggesludder med ukendt løber)
-Budapest halvmarathon(personlige bedste løbsoplevelse)
-Dette blogindlæg(personligt bedste blogindlæg)

-det jeg bare vil frem til er at fordi det ikke er den hurtigste tid, kan det godt være super oplevelse alligevel...

Allan//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar